"> no-repeat scroll center 0 transparent;background-size: cover">

پرسش و پاسخ

تاریخ انتشار : 1400/3/17 آیکون تعداد بازدید : 2 آیکون

آیکون

دلیل خطای عدم برقراری ارتباط با سرور در کارتخوان ها چیست ؟
 

آیکون

پنج دلیل اصلی برای مشاهده خطای عدم برقراری ارتباط با سرور در دستگاه پوز :
عمده دلایل عدم ارتباط با سرور در کارتخوان ها به خاطر سیم کارت مورداستفاده در کارتخوان است. و باید ملاحظات لازم را در مورد سیمکارت انجام دهید که در ادامه توضیح می دهیم.
۱- استفاده از سیم کارتی که بر روی آن پین کد تعریف شده است.
سیمکارتی که در کارتخوان استفاده میشود نباید پین کد داشته باشد. زیرا کارتخوان ها قابلیت ثبت پین کد را بر روی سیم کارت ندارند.
۲- عدم فعال بودن قابلیت GPRS بر روی سیم کارت
هنگامی که سیمکارت را از دفاتر پیشخوان دولت یا نمایندگیهای اپراتورها خریداری می کنید، حتما درخواست فعالسازی GPRS را بدهید.
۳- عدم فعال بودن سیم کارت
زمانی که سیمکارت را خریداری نمودید، ابتدا آن را بر یک گوشی موبایل نصب کنید و مطمئن شوید که فعال است و قابلیت برقراری ارتباط را با شبکه اپراتورهای تلفن همراه دارد. سپس آن را بر روی کارتخوان نصب کرده و استفاده نمایید.
۴- نداشتن شارز پولی
حتما سیمکارت خود را با یک مبلغ اندک یا دلخواه خود شارز نمایید. سیمکارت باید شارژ پولی داشته باشد.
۵- نداشتن شارژ اینترنتی
حتما یک بسته اینترنتی را بر روی سیمکارت خود فعال نمایید.
پس از اینکه از تمام موارد بالا اطمینان پیدا کردید، باید از آنتن دهی سیمکارت در منطقه ای که حضور دارید مطمئن شوید. عدم آنتن دهی سیم کارت در یک منطقه می‌تواند منجر به مشاهده خطای عدم ارتباط با سرور در کارتخوان شود.
با امید اینکه این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد، لطفا اگر خطاهای دیگری را در کارتخوان خود مشاهده میکنید در زیر همین مقاله برای ما کامنت کنید تا پاسخ آن را دریافت نمایید.



نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر